Zwyżka ISOLI dla Przejścia Granicznego w Bezledach – wywiad

zwyżka isoli na placu

Wprowadzanie nowego produktu na rynek to dla firmy zawsze duże wyzwanie – nie wiemy jak zareagują klienci i konkurencja – nawet jeśli dobrze znamy produkt i branżę. Zwyżki ISOLI wprowadziliśmy do oferty HMF na krótko przed pandemią – nie był to może najbardziej wymarzony czas na takie działania, ale z perspektywy czasu możemy powiedzieć, że wyszliśmy z tej próby zwycięsko. Dziś podnośniki koszowe ISOLI stają się coraz bardziej rozpoznawalne i klienci chętnie decydują się na zakup właśnie tych zwyżek. Jedną z naszych pierwszych realizacji był projekt dla Drogowego Przejścia Granicznego w Bezledach – na przełomie roku 2019 i 2020 dostarczyliśmy tam zwyżkę PNT220NLX na podwoziu Nissan Cabstar. Był to podnośnik koszowy, przegubowo-teleskopowy z wysięgiem bocznym 11,1m oraz wysokością roboczą 21,9m. Do jakich zadań wykorzystywany jest podnośnik ISOLI i jak się sprawdza w codziennej pracy? Zapraszamy do przeczytania naszego wywiadu!

Z Panem Januszem Zarzyckim kierownikiem Oddziału Obsługi Drogowego Przejścia Granicznego w Bezledach podlegającego pod Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie rozmawia Karolina Gruza z HMF Polska.

W 2019 roku firma HMF POLSKA sp. z o.o. dostarczyła dla Drogowego Przejścia Granicznego w Bezledach podnośnik ISOLI PNT220NLX na podwoziu NISSAN CABSTAR. Niedługo minie rok od tej inwestycji, jak ocenia Pan nowy nabytek?
Pozytywnie, skokowo wzrosła możliwość obsługi infrastruktury przejścia, jego konstrukcja pozwala nam na dostęp do wielu miejsc dotychczas dostępnych jedynie dzięki drabinom lub rusztowaniom.

Do jakich prac wykorzystywana jest zwyżka ISOLI?
Konserwacja oświetlenia, systemów radiowych i kamer oraz wszystkich innych urządzeń jak również konstrukcji budowlanych znajdujących się na przejściu i wymagających prac na wysokości.

Czy to pierwsza taka maszyna w Państwa zasobach, jak wcześniej radziliście sobie z wymienionymi wyżej zadaniami?
W zasobach naszego przejścia pierwsza, ale korzystaliśmy z podnośników z innych przejść znajdujących się zakresie podległości Pana Wojewody Warmińsko-Mazurskiego a w ostateczności korzystaliśmy z wynajmu.

Kto operuje zwyżką i czy trudno było się nauczyć pracy nową maszyną?
Pracownicy posiadający stosowne uprawnienia, obsługa nowego podnośnika była łatwa z powodu tego, że pracownicy użytkowali podnośniki z innych przejść zanim otrzymali własny.

Jakie inne pojazdy pracują dla Państwa na co dzień?
Ciągniki komunalne z osprzętem, ładowarki, śmieciarki oraz pojazdy osobowe jak również inne drobne pojazdy użytkowe.

Jak wygląda w tej chwili ruch na granicy? Od kiedy jesteśmy w Unii większość z nas odwykła od kolejek na przejściach granicznych.
Ruch odbywa się na bieżąco, co prawda jedynie towarowy na przejściach w Bezledach oraz Grzechotkach więc kolejek nie widzimy, powszechny ruch osobowy jest zawieszony. Nie jesteśmy Strażą Graniczną, od lat w zakresie swoich zadań Pan Wojewoda ma tworzenie jak również utrzymanie przejść w celu umożliwienia dokonywania odpraw przez służby takie jak straż graniczna czy służba celno-skarbowa, do zadań oddziałów obsługi należy utrzymanie, rozbudowa oraz remonty infrastruktury przejść.

Jakie macie Państwo plany na najbliższy rok, na najbliższe lata, czego Wam życzyć?

Przetrwać w zdrowiu i nadal bez zakłóceń realizować zadania nałożone przez Pana Wojewodę.

I niech tak właśnie będzie – w tym trudnym czasie życzymy Państwu przede wszystkim zdrowia, wierząc, że cała reszta przyjdzie sama! Do zobaczenia przy okazji kolejnych realizacji!

Może zainteresują Cię inne wpisy w tej kategorii?

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
error

Podoba Ci się ten blog? Zajrzyj też tutaj: